De financiële oplossing voor fysiotherapeuten

Intramed en administratie

Gebruik jij als fysiotherapeut ook Intramed administratie? Dit pakket wordt al jaren veelgebruikt door fysiotherapeuten voor het stroomlijnen van de financiële gegevens. Als je in Intramed de administratie invoert, is het echter niet automatisch ook financieel allemaal geregeld. Je moet je betalingen nog regelen, je inkoopfacturen boeken en uiteindelijk moeten alle gegevens ook nog naar een accountant. Daar hebben wij een oplossing voor bedacht. Om jou te ondersteunen en je te helpen je praktijk naar een hoger niveau te tillen. Aan de basis daarvan staan Intramed en je administratie.

Tijdswinst en inzicht door de boekhoudkoppeling tussen Intramed en Fact4Fysio

Wist je al dat de slimme koppeling tussen Intramed en Fact4Fysio je nog veel meer kan opleveren? Doordat wij je volledig ondersteunen in je financiële administratie met slimme, online oplossingen houd je meer tijd over voor je cliënten en krijg je tegelijkertijd inzicht in het resultaat per fysiotherapeut per maand.

Intramed en financiën

Maak je gebruik van Intramed boekhouding? Dan loop je waarschijnlijk tegen de volgende beperkingen en inefficiënties aan:

  • Alle bankmutaties worden handmatig in Intramed ingevoerd (en dat kost veel tijd)
  • De omzet wordt verantwoord in de maand dat we deze ontvangen, niet in de maand dat we de werkzaamheden hebben uitgevoerd
  • Inkoopfacturen worden handmatig via internetbankieren betaald en aan de hand van de bankafschriften geboekt
  • Er is geen maandrapportage beschikbaar met stuurinformatie voor de praktijk.

Of maak je wellicht gebruik van een ander boekhoudpakket en wordt de omzet uit Intramed nogmaals handmatig ingeboekt in dit pakket? Moet je inkoopfacturen ook zelf inboeken?

Onze slimme oplossing

  1. Wij zorgen ervoor dat de declaratiegegevens uit Intramed worden gekoppeld aan Fact4Fysio zodat de declaraties/omzet automatisch worden verwerkt. Door de juiste inrichting van Intramed en Twinfield wordt de omzet per fysiotherapeut op behandeldatum in de financiële administratie geschoten.
  1. De inkoopfacturen hoef je enkel te scannen, waarna ze worden verwerkt door onze automatische boekhoudstraat. Door het actuele inzicht in de te betalen inkoopfacturen kun je eenvoudig betaalbatches aanmaken via de financiële administratie.
  1. Wij verwerken de bankmutaties door de automatische bankkoppeling. Daardoor ontstaat actueel inzicht in de openstaande posten.
  1. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de salariskosten maandelijks op werknemersniveau in de administratie worden geboekt en zo ontstaat inzicht in het resultaat per werknemer per maand.
  1. Via de Fact4Fysio cockpit krijg je online inzicht in de cijfers

Door deze online samenwerking word je maximaal ontzorgd!

Interesse in Intramed boekhouding?

Wil jij als ondernemende fysiotherapeut ook tijd besparen op de boekhouding, minder administratiekosten én toch meer inzicht hebben in je fysiopraktijk? Dan is onze Intramed administratie iets voor jou. Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek. Of bereken meteen je vaste abonnementsprijs.

Nog niet overtuigd? Lees hier wat collega fysiotherapeuten zeggen over onze unieke administratieoplossing met Intramed boekhouding.

Kennismaken?

    Vul hieronder je gegevens om een kopje koffie in te plannen of ga naar onze contactpagina.